Life

 
Igår vaknade jag innan klockan sju med sprudlande energi, idag vaknade jag klcokan tio med en energi som innefattar att jag hellre håller mig, än går och kissar. But dont you worry, Nu är jag nykissad och redo för en ny dag. Vad ska jag göra idag? Färdigförbereda mig för seminarie på måndag, köpa en raoter (eller hur fan det nu stavas. Hatar att jag måste köpa en. Hatar teknik. DÖ), och sedan köpa alkohol. Imorgon är det nämligen klubb Dream team på GH-nation, vilket innebär att uppsalas bästa klubbar samlas under ett tak, inkluderande: Wilde!, Zebra, Underlandet osv osv. Innan ska vi kolla på Martin när han spelar boll, medans vi också dricker drinkar ut termos. Classy. Jag tänker white russian. Fan vad det är gott. Sedan är det förfest hos Josefina. Vi ska vara 25 pers på 28 kvadrat. Kommer bli intimt, and I will like it (2 much).
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0