Så lite carpe diem

 
Idag ligger jag minus på livets carpning. Igår var jag ute på snerkes nation, och som alltid just på denna klubb så blir jag kalaspackad. Ingen större skada skedd tror jag dock. Gjorde ej massa pinsamheter. Bara vissa, men det kan man ju leva med. Kom hem runt halv ett, somnar, och sover nästan oberörd till 14.00. Vaknar, äter lite mat, lägger mig igen vid 15.00, vaknar 17.00. Skulle går ner till Ica väst och handla mat, köpte följande: Chips, ostbågar, cola, choklad och saft. Bra jobbat. Idag skulle jag läst cirka 200 sidor. Sidor lästa? Noll. 
 
 
Att dagen rent sagt blivit kastad i ån känner jag ingen stress över. Livet löser ju sig tillslut vill jag påstå, ibland, för vissa, men man ska hålla modet uppe och låta allt gott i din vardag omfamna dig, för då får du lycka i gengäld.
 
 
Säh.
 
 
Får bita i det sura äpplet och ta tag i mitt liv lite imorgon. Föreläsning till 18.00? Orimligt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0