Jobbet with da uppsats

 
Uppsatsarbetet har börjat, och natrually så hamnar man här på bloggen. Känner att det nu i början bara är svårt. Har valt ett ämne med svåra termer, med många sammankopplade discipliner, och man ba måste bita i det sura äpplet. Hittills ganska kul dock, för jag VILL verkligen förstå allt jag läser. VULKANER ÄR JU COOLT LIKSOM. 
 
 
Såatteh. Har ju flyttat till en ny korridor, och hittills trivs jag riktigt bra. liksom är nöjd. Flytten resulterade i oändlig stress, men allt löste sig. Men träningsvärken efter att ha burit allt upp till femte våningen?? BRUTAL. Aj, överallt. Men värst är nog att packa upp. Det är ju typ nästan min värsta sak, så mitt på golvet står fortfarande stora påsar med stuff som bara ska placeras i skåp. Har liksom skapat kryptiska vägar för att kunna ta mig fram. Kanske tar det ikväll. Kanske. Har hunnit prata lite med korridorskompisarna med. De är trevliga, och sociala. Inga konstigheter. Ingen flogstavibe so far, vilket är SKÖNT. Delar ju också dusch med hela korridoren. Prövade det fenomenet idag. Lite oharmoniskt att inte känna att man kan dusha hur länge man vill, plus att man vill att det ska vara rent efter, men vart gör man av håret som samlar sig vid fossingarna?? finns ju ingen papperskorg, eller toalett? måste hitta rutiner på det här. Dock skönt att jag har duscharna precis utanför min dörr. Tänker att jag någongång ska yolo:a, och kubba naken. Vågar jag det?? vet inte.
 
 
Jaja. Nu ska jag äta min pasta-pesto, ta me en toffifee, och skriva om yellowstone
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0