Så mycket som ska bli gjort

 
Helt plötsligt är det 2:a Januari?!? VAD HÄNDER?? Vaknade med en instant stress över allt som faktiskt ska hinna bli gjort under januari månad. Hela vårinsparken ska fungera, jag har en tenta jag inte än börjat plugga till, och ja, sedan ska ju the rest of life också funka. Saknar redan alla bitterfittor och planerar redan att komma ner soonish. Sedan också resan till Irland som liksom MÅSTE bli av. Sedan bör jag kolla runt för jobb, och sommarjobb. Kolla in med norrlands om kanske korridorboende närmare stan. Och jag ska ju börja träna. Min kropp värker ju så fort den utsätts för aktivitet, vilket bör åtgärdas probably. Är också redan stressad över att jag förmodligen kommer välja matte som andra ämne. VEM ÄR JAG? Jag ska skriva C-uppsats i vår, vad ska jag skriva om???? Jag vet inte. Alltså herre oexisterande gud. Samtididgt som jag då vill spy av all jobbig forward thinking, så är jag också ganska peppad. Det mesta utav det är ju ganska roligt, och andra saker vet jag ju löser sig. På något vis. Jag ser fram emot 2014. Jag ser faktiskt riktigt fram emot det på många sätt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0