Istället för att plugga

 
Borde verkligen börja titta på min rapport som ska bli skriven. Jag VET ju hur det blir annars, men dum som man är lever man i något slags hopp om att det denna gången ska gå mycket lättare, och uppgiften bara faller ur mig. 
 
 
Har den senaste veckan ätit smörgårdståra på norrlands(OCH kaffe) för 25 spänn. Lyckorushen. Och det var en enorm bit. Liksom dinner is served. Liksom kan inte äta mer idag. It was amazing. Var på korridorsfest på våningen under mig (eller ja, dit jag snart flyttar!!). Alla verkar så enormt trevliga. Liksom som verkliga människor man ändå vill lära känna. Ser verkligen fram emot hus 24. Har förmodligen hittat någon som vill hyra mitt flogstarum, så den stressen är inte lika extrem. I Uppsala snöar det. Visst är det fint men fy satan vad trött jag är påt. ge mig lite vår nu så jag kan skutta runt i jeansjackan, damn it! 
 
 
Trodde verkligen att jag hade mer att säga.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0