the sweetness

 
Låt oss gå rakt på sak. Jag har varit så jävla bakfull idag. Orkar inte. Kom hem halv sex imorse. VEM GÖR SÅ? Jag, är svaret. Herregud. När man är så bakfull att man inte ens vet om man ligger ner? Sover? Andas jag? Varför gör allt ont? Varför dricker man? Söndagsångesten har fyllt min kvadrat här i flogsta. Missat en hel soldag. Visste inte ens att det var sol. Har kollat på House of cards (!!!!! SE DET!!!!!). Fantastisk serie, men gör mig så förvirrad. Tycker jag om Frank? Jag har ingen aning. Är han god? Ond? INGEN ANING. Hoppas på att jag nästan är påväg från flogsta nu, känns som att jag är det i alla fall. Vi får se osv
 
 
Gud. Ne, jag ska fan lägga mig i sängen igen. Kolla på ännu ett avsnitt house of cards. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0