.

 
1. Vem är din främsta förebild och varför? 
Detta är ej ett försök till att framställa mig själv som en svärmorsdröm, jordnära, eller lame osv men måste verkligen säga min Farmor och Mamma. Jag önskar verkligen att jag var lika uthållig som dem, och tron om att man verkligen kunde leva på en optimistvåg som livet tros innehålla (Man ba, VAD ÄR DET?). Att jag fick känna allt, men inte att det kanske bröt ner mig osv.

2. Vilken tv-serie skulle du vilja vara med i och vem skulle du i sådana fall vara (alltså som en riktig person, inte som en skådis)? 
Så svårt. För man kan ju komma på en miljon serier man vill vara i, men ba, GoT, vill inte bli ihjälhuggen?? Kommer välja modern family pga känns tryggast. Känner att jag kan spela Phil och Claires äldsta son som liksom inte varit med än för har varit i Europa och varit cool. Världsvan, rolig och cool.

3. När är du som mest kreativ? 
När jag är stressad eller typ ledsen. Då vill jag få utlopp, och det känns som att jag får till det som jag annars inte får till. So artzy

4. En favoritfilm, en favoritbok och en favoritlåt? 
FAVORITFILM, typ Les mis eller inception tror jag, bok är svårt för jag liksom läser inte så mycket osv, men Blonde (som jag för övrigt inte läst klart än hehe..) är hittills väldigt väldigt fin. Låt är ju typ omöjligt, men on da top of ma head, M83 och midnight city

5. Hur ser din handstil ut?
ORKAR INTE TA BILD FÖRLÅT
 
6. Hur tror du att ditt liv ser ut om fem år? 
Gud. ÅngesteN. Jag har ingen aning. Vill typ inte tänka på det. Jag är pessimist till allt som har med framtiden att göra. Hoppas dock på lägenhet i en stad med många vänner och kanske någon sådan där partner folk pratar om. Sedan att jobbet känns helt rätt och att alla mår bra. Vill verkligen bli såpass lycklig att det VÄRKER i kroppen. Barn är nog för tidigt. man va fan. Har jag allt det där så är det nog värt att fundera på i alla fall?? Jag kan dock lika gärna vara olycklig, fast i en stad där jag inte vill bo, med ett jobb jag inte vill ha. HAHA. Ne, men va fan. JAG VET INTE

7. Vilka bloggar följer du dagligen? 
Inte någon alls faktiskt. Har släppt det av någon anledning. 

8. Beskriv vad feminism är för dig med tre ord.
Ger mig hopp

9. Vilken låt skulle vara soundtracket till filmen om ditt liv? 
Veronica Maggio - Bas gillar hörn

10. Vilket är ditt största guilty pleasure? 
Reality. Jag älskar det. Paradise hotel, Americas next top model, eller bara random avsnitt om människor som gör något intressant. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0