Tlött

 
GÄSPAR. Kommer hem efter prut-möte (HUR kan det bara vara jag som tycker det är kul??) med uppsala studentkårs sektioner osv. Var väl intressant, men samtidigt så uppenbart att man ser så olika på aktivitet. Blev lite irri, men det löste sig. Alla gör ju bara sitt bästa.
 
Anywho. Idag har det varit bra väder, så tänkte passa på att springa. Det gick skit, men blev gjort. Vill typ inte prata mer om det. Att va anfådd suger juh?!?!? Skulle också pluggat mer än vad jag gjort. skitsamma, jag kör översiktsläsning. As fuckin always. 
 
Nästkommande tid är ganska busy. På fredag är det finsittning med lärare där jag ska va toastmaster pga behöver en dos av bekräftelse. Sedan ska jag på sittning med andra engagerade studenter för uppsala studentkår. Har ingen aning om vad det är, men hoppas på det bästa! Sedan är pedagogdagen. Ja, sedan är det jobbhelg igen, och mittimellan allt det är det plugg. Ja, jag trivs med att vara del av saker, och ha saker att fokusera på. Men nu börjar jag sakna lille familjen, men hinner på riktigt inte hem. Det är trist. Ja, det suger till och med för jag vill bara hem och typ, säga hej?? Ba ha en kram, lite onödigt tydlig kärlek och framför allt dyr och god MAT. Typ kött. Eller who am I kidding, BARA KÖTT. Längtar ärligt talat jättemycket hem. 
 
NEJ INNAN JA GET DO EMOTIONAL. Ska kolla på The honourable woman. Har ni inte sett det, men gud SE DET. Hur bra som helst. Lite house of cards vibbar? Eller? Fast mindre evil spel tror jag. Ja jag har bara kommit halvvägs, så vem vet?!
 
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0