Vad har jag gjort idag?

 

  • Varit på föreläsning, 13.15-16.00, SKÖN tid. Idag var jag vaken och uppmärksam. Allt blir mer intressant då. Idag var det SJUKT va intressant.
  • Gick till systemet, kände mig riktigt cool. Köpte även ut. Kändes även det awesome
  • Gick hem med allt detta. Var svettig från topp till tå när jag steg in i ettan
  • Nu lyssnar jag på lounge musik. Vet att det är få av er readers som diggar det, men tänk om. Lyssna på några av de låtarna länkade i tidigare inlägg. Speciellt denna College & Electric Youth – A Real Hero Livet får mening genom denna låten. SÅ BRA ATT JAG VILL GRÅTA IBLAND. Jag gillar den, med andra ord


SEDAN, ett word out till johanna! Lyssna på nya Kent-låten. Den kan du ju inte säga är dålig????!

Tack tack



Kommentarer
Postat av: Anonym

Nya Kent-låten är fantastisk. Har aldrig uppskattat dem innan, men denna är BRAA

2012-04-03 @ 00:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0