Cause though the truth may vary, this ship will carry our bodies safe to shore

 
Har nu köpt en tågbiljett till Uppsala. Resan kommer se ut som följande: Thn till gbg, gbg till sthlm, sthlm till Uppsala (hur fan är det uppsala förkortas??? hoppas lite på usa. Vore coolt) priset blev under 300 kr vilket jag inte alls trodde. jag trodde närmare 600 kr, så en trevlig överraskning. Varför jag redan köpt biljett, innan jag vet någonting om antagning osv, är för att jag hoppas i mitt hjärta att det går bra, plus att den var ombokningsbar. Jag kan casually byta, med andra ord. Såg nu också att det bara tar 20 min från uppsala till stockholm??? Hur nice??? Supernice!!
 
 
Nu ska jag kolla cbb, eftersom jag somnade tidigt igår och missade det. Happy fucking days! Sen ska jag läsa om sveriges invandring, kanske bläddra lite mer i skolböckerna, sedan bär det av med buss 22 till strömslund för att göra en liten förändring uppe på hjässan. Sedan är det Fezt. 
 
 
cool
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0