Hejsan världen!


rubriken strålar, precis som mitt otvättade och feta hår! Men i casa del Tobias är det ingen som bryr sig. Här får man komma som man är. Här blir man inte dömd. Här är det nästan lite coolt att vara äcklig


Vad har jag haft för mig? Igår kväll bjöds det på middag i B-landa, där jag öven sa adjö till mina kära bittra bitterfittor. kommer sakna dem a great deal, men vem vet, kanske jag bokar en biljett och tar mig over seas och besöker dem borta i väst??? Vore awesome.


Denna morgon och dag har jag gjort en fröträfligt god köttfärssås, samt suttit mig ner med den svarta pennan i högsta hugg. Resultat visas nedan. Det som är lustigt med denna penna är ju att det inte går och sudda bort när ett sträck väl är ritat. Därför har den ena bilden två käkben, och den andra en dubbelhaka. Känns inovativt. Känns modernt. Im the next big thing.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0