Embraces my inner geek


Har precis läst igenom en lång rad bloggar, och varit insnärjad i cyperspace ett bra tag nu. Man får ju passa på innan acta-lagen förstör internet osv. Har i alla fall kommit till insikten om hur mycket serier jag nördar, och att jag kan endel utav dem too well. I perioder är jag liksom besatt, och känner ibland hur jag genuint saknar dem mellan varje vecka. Yeah, u got it right. Känner mig left behind när det är reklamavbrott. Stört, jag vet. Nu är det bara åtta dagar kvar tills bb börjar. håll ut.


ANYWHO


Kom fram till att jag ska rada upp de brudar som är hysteriskt roliga. Here it goes:


1. Penny Hearts - Happy endings

Det är innerligt svårt att förklara någonting som är komplett. Hon är liksom allt man vill ha i en karaktär. Jag skrattar så fort hon är i bild. Det är verkligen svårt att förklara, det är typ hennes aura. hennes sätt att bara vara. Underligt nog så vet inte alla vad serien happy endings är, trots att den rosas över hela världen. Jag vill liksom jaga svenska folket till tv-apparaterna med maskingevär/mashete/något hårt så att de sätter sig och kollar, ni kommer inte ångra !!!!! (and if u say something bad about it, I migth just shoot u in the ass) Det va också svårt att hitta ett klipp som tog med alla best penny moments. Här finns i alla fall några. OH MY GOD



2. Amy farrah fowler - The big bang theory

Denna serie är älskad av en värld som länge suktat efter en serie som är så absolut nörig den kan bli. Känn bra med det hela embrace your inner nerd. Seriens absolut bästa karaktär är dock ingen utav huvudgestalerna. Det är bruden med stor B som kom in lite halvt mitt i serien. Hon kan inte göra några fel, så vitt jag vet. Hon är smart, socialt handikappad och helt underbar. Jag ger er, Amy Farrah Fowler (man måste för övrigt säga hela namnet, det blir liksom mycket roligare då)



3. Gloria Pritchett - Modern family

En tv-serie min syster presenterade för mig genom att jag på julafton fick första säsongen. Jag var hooked, direkt. Det är den bästa tv-serien at the moment. Jorden borde cirkulera runt den, osv. ALLA karaktärer är FANTASTISKA, men Gloria. Hennes brytning, ton, ja allt. Jag förlorar förmågan att använda mig utav adjektiv. Hon är så. jävla. rolig. Ni som inte sett detta program, FOR GODS SAKE, SE DET NU




4. Sue Heck - The middle

En serie som kanske inte är den absolut bästa, dock är den väldigt rolig. En familj som inte får till det åt något håll i samhället. De är liksom missplacerade vad de än gör, och sådana familjer är väll ju tv-gold, alltid. I ALLA FALL, Sue Heck. Dottern i familjen. Hon är bara så...... underlig, och dansen. ASSÅ DANSEN.




5. Barbara "Barb" Baran - Christine

Denna karaktärern gillar jag nog främst för att jag älskar Wanda Sykes. Henns röstton är ju liksom inte ifrån denna planet. Hon skulle kunna säga vad som helst, och det skulle bli roligt. Hittade inga bra klipp ifrån serien, men ett klipp ifrån de många gånger hon varit med i Ellen Degeneres show. Hon är ghetto, men liksom inte. Hon är gay, men liksom inte. OCH hon har överlevt cancer. Hon är the shit, såhatthsägahh




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0