Första videoklippet


Denna lilla sammanställning av videoklipp skulle jag ha gjort i somras. Det blev inte så, utan det blev nu istället, vilket jag är ganska glad för. Vad man blir sentimental. Vad jag saknar den där "innan-studenten-känslan".


Visserligen är jag glad att en del saker som hände under denna resan endast dokumenterades genom bilder. Jag är lite glad över att det bara blev såpass få videoklipp som det blev. Det var ju mycket saker vi gjorde, som man kanske inte helst vill återuppleva till fullo.


I ALLA FALL. En film med massa internskämt som ingen kommer fatta mer än vi kanske, men här är den! och nu behöver jag inte tänka mer på det. CHECK.



Kommentarer
Postat av: Luuluuu

HAHAHAHA alltså vad vackert!

Gjorde min kväll! Vi sitter i magaluuuuuf

2012-01-29 @ 20:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0