Uppsala - Stockholm - Lund - Stockholm - Uppsala - Stockholm - Karlstad - Trollhättan

 
Yes, vad jag har färdats fram och tillbaka de senaste dagarna. Ner och upp, öst till väst, men nu är jag stationär för ett litet tag framåt. Skön...T. Helgen i Lund var helgrym. Liksom utgången i lördags kan vara en utav de bästa jag haft, någonsin, och det ÄR ju för att VI är VI. Oh, saknar er alla redan och bara vår gemenskap, för den är ju ovanlig och speciell vill jag tro. We are special.
 
 
Sedan vart jag tillbaka till Uppis för en föreläsning, och därmed har jag inlett kursen för b-uppsatsen. Är fett stressad, speciellt efter att jag idag haft en dålig skrivardag. Gjorde allt annat istället: tvättade, TRÄNADE(!!!! mamma har köpt ett springband, hehe, spännande osv). Men hittade några spännande artiklar som kan hjälpa mitt skrivande, MÅSTE BARA KOMMA PÅ EN FRÅGESTÄLLNING. 
 
 
Så ja, är i Trollis nu, och Trollis är som det alltid är. Skönt med förmiddagar helt ensam i radhuset, när alla är i skolan/jobbet. Därav har jag ännu ej blivit galen. Har träffat min systerson, aka, min syster hund. Ja, jag kallas för morbror, vilket får mig att känna mig för vuxen än vad jag vill vara = jag stressar lite övert (för jag är dum i huvudet) Har dock insett att jag och denne hunds personlighet är väldigt lika, så tror det kan fungera mellan oss. Jag är dock INTE hans morbror osv, jag är en casual friend/mattes bror. Imorgon ska jag passa honom lite (:DDDDD:D:D:D:D:::D:D:D:D:D) är rädd, men excited. Imorn ska jag även till vbg, för att badelibada på vattenpalatset. LOOKING FORWARD.
 
 
Nu ska jag. hmm. Antingen kolla på Lincon, eller kolla Lincon + äta ostbollar. New life gör mitt liv fullt av svåra beslut. fu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0