Njuter av ledighet


Det är så jävla skönt att vara ledig. Även fast jag ibland vill dö av rastlöshet, så löser det sig. Jag känner att jag får vila, vilket är great, bara det att inte ställa klockan??


Igår tog jag sammanlagt en promenad på två och en halv timma. In till stan, till slussarna, till stan och sedan till överby. Detta ledde till att oskar hämtade upp mig, vi köpte glass i vbg city, och därefter altanhäng hos linnis. Detta ledde till att vi spelade tp. Jag vann, även fast jag försökte få oss att sluta när vi alla låg lika: alla blir vinnare. Hoppas de lärt sig en läxa.


Idag har jag dragit fram mina gamla sykynskaper och ordnat mig inte mindre än fem kuddfodral. Två hos mamma, och tre hos syster. Fett nöjd. Imorn ska jag kanske laga mina brallisar? Om ingen vill hänga (OBS HÖR AV ER)


Annars njuter jag av det braiga vädret, för det är nice med värme och sol. Jag taggar fallens. Alltså, fan, just nu mår jag fan bra. Lite ångest och mycket: det löser sig. Har ju så mycket att se fram emot? Hamburgsund på torsdag, fallens, Martin och Filip kommer förhoppningsvis, wow2013, Uppsala, insparken, att vara fadder, plus att jag får cashen från jobbet. Man ska sortera sina tankar osv, and u be on road to success. Skönt när man ändå tänker så?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0