Sista dagen i Uppsala

 
Jag åker till Trollhättan IMORGON. IMORGON??! Känns uppriktigt helt bakvänt att jag åker dit för att stanna ett längre tag. Uppsala som på riktigt blivit mitt hem känns tråkigt att lämna, och även fast jag vet att sommaren kommer gå fort och att jag kommer åka tillbaka under sommarens gång, så känns det ohyggligt tråkigt att säga hejdå till alla. Hittills har Elina hunnit åka tillbaka till Kiruna, och Filip är fullbokad för idag. Ikväll får jag klämma på Martin och Josefin en sista gång, och imorgon åker jag, Josefina och hennes mamma tillbaka till väst. ett år har hunnit försvinna i Uppsala, och jag kan inte med ord beskriva hur glad jag är att jag bestämde mig, i Linns soffa i vardagsrummet på ponnygatan, för att åka plugga just där. Den senaste veckan har allas kurser en efter en slutat och vi har näst intill spenderat varje möjlig stund med varandra, vilket gör att det ändå känns okey att åka. Gud, jag måste sluta, VI SES JU SNART IGEN.
 
 
Men sedan finns ju också det positiva, vilket är att alla som varit runt i hela Sverige under året kommer tillbaka till en och samma plats. Att jag får umgås med hela mitt liv innan Uppsala och ba får embracea det en hel sommar. AHHH, SER FRAM EMOT SOMMAROLYMPIADEN. Just nu ser det ju mörkt ut på jobbfronten, för Ikea har ÄNNU inte hört av sig. Shitty tycker jag. Jag är ju fan perfekt för Ikea. Tänk mig på barnavdelningen? Deras förlust osv. Nu har jag även registerat mig på sommarmatten, och har redan börjat läsa lite lätt. Insåg att jag inte läst matte på tre år(????) och har glömt HUR MYCKET SOM HELST. Är ofantligt glad över att de liksom förklarar vad saker man borde kunna från högstadiet. Inga frågor är dumma, bara de som inte ställs osv.
 
 
... och går allt som planerat så kan vi nog ses imorn! HERREGUD?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0