Stressad, normativ man försöker vända på smeten

 
Idag vaknade jag utav mig själv klockan halv åtta, efter en orolig sömn där jag mest kännt mig stressad över ALLT här i livet. Onice, men har då istället försökt morarbeta detta med att äta en trevlig frukost innehållandes den vanliga gröten, men idag spexa till det med falukorv på knäckisar: Succé. Sedan kollade jag på lite top model sverige. Yes, så pass cool och normativt man är jag. Its overwhelming. Detta följdes av en promenad i solen för, studier visar att 10 minuters promenad ökar ens lycka för två timmar framåt (Argyle, 2001) . Så vet ni det. Promenadens mål var lidl, och ett paket mjölk för sina fina sju kronor. Och nu, nu sitter jag på min arbetsplats: matbordet i köket, för att inleda dagens skrivande. Nu hoppas jag på skrivarflyt i form av tre sidor text. Annars dör jag nog av stress. 
 
 
Mycket ro och kärlek till alla er som jag tycker extra mycket om
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0