Sweeiiiishhhhhhh (fast living inlägget, hör ni hur jag flyger fram???)

 
Så många gånger jag tänkt skriva, men ba INTE GÖR DET. Ber om ursäkt, och hinner liksom inte nu heller. Fast living. Idag ska jag, Filip, Martin, Josefin, Josefina och Elina till Gröna lund, rättare sagt om 50 min ska jag befinna mig på stationen, och det kommer bli så nedrans kul att åka dit med hela gänget. oh oh oh. Sedan, jag flyttar på lördag. STÖRT? första gången jag på riktigt känner att det är lite sorgligt att lämna stället man bor på. Jag har ju verkligen haft kul här, och läggisen är nice. Känns hårt att gå från 110 kvadrat till 19.... men två månader utan hyra är dock djävulskt nice, och nödvändigt och sedan så får vi ju faktiskt inte fysiskt bo kvar här, men ändå. Lite ledsen i ögat är jag i vilket fall. Har break up issues osv.
 
 
MEN NEJ, NU MÅSTE JAG GÅ
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0