PraktiserarN

 
hejsan world wide webbbb
 
 
Min praktik har satt igång. Också heltidsjobbandet. Tycker praktiken är jättekul, men alltså. Ska jag i framtiden genomlida 45timmars veckor??? Dag två people, och jag är redan sjuk. Snorar, slemmar och hostar. Väldigt osmickrande. Jag ska ha typ 10 lektioner nästa vecka. Alltså, JAG ska hålla i dem. Antal gånger jag kommer göra fel? 1.000.000. Antal gånger jag kommer panika innan? 1.000.000.000.000. Trots det, så känns det ändå bra. I can do this. I like centre of attention. Och har typ en asbra handledare, och bra klasser. Det här kommer jag klara av??
 
 
Allt annat rullar la på I guess. Det enda jag gör typ är att tänka på praktiken. OMG.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0