Tjollahopp

 
wooops! Mycket har hänt sedan sist. Haft finmiddag, vart på lärargasque-släpp, haft tenta, och därmed också den obligatoriska tentafesten. Så nu ligger jag här, halvt bakis och LÄNGTAR efter pizza. Skönt att skiten är skriven, och fast risken är medelstor att jag får omtenta, så har jag nu en massa lediga dagar i mitt befogande. Ska spendera dem väl (säh). Ska kolla serier. Hur fantastiskt är det inte att alla serier börjat igen?? Jag känner mig hel igen. Fuck real life?? Kan ha roligt utan att ens gå upp ur sängen. Thats true friendship.
 
 
Nu ska jag duscha (urk...) och sedan cykla till stan, sedan ikväll har jag min kvällskurs(!!!!CANT WAIT!!!)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0