KOM IGEN NU

 
Jag försöker verkligen pusha igång bloggandet. Främst för att jag är otroligt dålig på att höra av mig, men samtidigt vill veta ALLT av vad ni gör. Förresten, vad hände med de fem låtarna vi skulle dela med oss utav? Jag börjar, haka på. Annars idag? Idag har jag hunnit: Tvätta fem maskiner, diska bort mitt diskkaos, möblera om, och sedan tillbaka, laga lasange, damma (halvdant, but still), ALLT för att undvika den orimligt stora mängd kurslitteratur vi ska läsa. Jag känner, när det passerar 1500 sidor så är det inte ok. Jag har tenta om mindre än två veckor. och fyra seminarium kvar?? ORKAR INTE. Ska bita i det ytterst sura äpplet, och försöka ta tag i life, men fan vad det tar emot.
 
 
Volcano Choir – Tiderays
JJ – Let Go
Active Child – Johnny Belinda
Wild Cub – Thunder Clatter
Coldplay – Atlas - From “The Hunger Games: Catching Fire” Soundtrack
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linn

Men fortdarande noll låtar i bitterfittlistan?? Var är lana-låtarna jag väntar från din sida?

2013-09-20 @ 09:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0