sjuk.

 
Insparken är slut, och jag blir sjuk. Feber, hosta, snor, huvudvärk, etc, listan känns lång. Så jävla ovärt? Men känslan att själv få bestämma vad jag ska göra med min fritid, gör att en viss liten vikt på ens axlar släpps ner med ett kras. Jag har fått lära känna massa nya pepps, och den största anledningen till att man varit med varje dag har ju varit till stor del alla faddrar. Det är kul att ha kul, även fast jag nu byggt upp ett inre hat mot alkohol, but lets not kidd. It will go away.
 
 
Idag ska jag kurera mig. Läsa kurslitteratur som jag totalt översvämmas utav, och förbereda mig för seminarium imorgon. Missar föreläsningen idag.......... Panikar lite över det, men det får lösa sig för ibland måste man också få vara sjuk! Äter ostbågar. Rimlig frukost. Mer blir nog inte gjort? Martin fyller år idag! men han är upptagen all day? Aint coolt.
 
 
Nu ska jag kolla på modern family, sätta igång lite kaffe, njuta av regnet och bli up and about.
 
 
hallaaaah
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0