Ba nio dagar kvar

 
Idag har hittills varit en underlig dag. Vaknar vid nio, nöjd och utvilad. Vet att plugg ska göras, men fullkomligt försöker undvika det. Det är soligt ute, vilket oftast ger mig mer energi till att på saker gjort. Har det hänt? nej. Har gjort allt annat. Fått välja lite vilken tjänst jag vill ha på IKEA. Valde samma som förra året. Så slipper jag stressen med nya things. En vet ju hur stressad en kan bli av sådant. Plus typ jobb HELA sommaren. Kommer ej ha ett liv, men förmodligen pengar. förmodligen. Fan. Vill verkligen bara att mars ska ta slut. Why? Allt kul händer i April. (förutom vår fest på lördag, omg ser fram emot det!!) Jag flyttar, jag fyller år, ska på våryra, SKA TILL IRLAND, åker hem och firar påsk, börjar med uppsatsen (semi-glad över det, men hellre det en kursen vi håller på med nuuuu....), ska generalplanera, göra en musikvideo??!?!, fira en HEL valborg, och ja sedan blir det ju ljusare och varmare(!!). Visst är allt så jävla övertygande? Kanske kasta mars i diket?
 
 
Svar: ja. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0