We should not be friends, we'll just do it again

 
Är nu vid liv efter valborg. Herregud vad man ska hålla på. Det är ju otroligt kul och så, men på detta sättet kan man ju inte leva. antar dock att jag kanske får göra det nu. Nu, när jag bara har mig själv att ha ansvar över, så känns det fortfarande okey. Sval-, kval- och valborg innefattade shotbrännboll, svenska björnstammen, värmlands TRE(!!!??) gånger, champangefrukost, eko-häng, och en bunt hemmafester. Vaknade den första maj, efter att då gått hem i SNÖ, helt förstörd. Inte bakis (vilket HÖGST orimligt) utan bara så jävla trött. Kroppen skrek efter att få vila. Så jag lät den, och det var skönt. Idag känner jag dock att jag är på banan igen. Skiver lite uppsats som går segt som fan, men väljer att hålla mig optimistisk. Öset och working gurl, som missade valborg, vill ut ikväll. Man vill ju inte var den som är den såattehh. Kanske går ut ändå. Men sedan har jag ju redan tackat ja till fest imorgon? Ahh well, well. Ska ju jobba mycket i sommar (Ångest) så får la unna mig litt. Förresten, björnstammen-skivan är GRYM, fast ÄNNU BÄTTRE är röyksopp och robyns nya singel. OMG. Huvudet ba ekar "BUT LETS DO IT AH-GAIN", vilket gör dagen mycket bättre.
 
 
Vill egentligen få mer sagt, vi hörs ju så sällan alla vi. 
 
 
Men vet inte vad jag vill få sagt
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0