Lätt irriterad. Lätt förvirrad.


Tänker inleda inlägget med att INTE be om usäkt för min frånvaro här. Det är INTE mitt fel, utan typ universum. Jajjamän. Jag inleder en klösfight mot självaste universum. Mitt bittra/sura/irriterade jag är inte rädd.


I alla fall, här sitter man nu hos moder och skriver inlägg, då min dator (förmodligen) blir lagad någon annanstans i Svea rike. Tur att jag kan skicka sms till elgiganten för uppdatering kring hans position och hälsa. Drygt att de tar tre kronor för varje sms. Dock tror jag att vi behövde ett break. Jag måste bevisa för mig själv att jag kan vara a strong independent man och att jag inte beroende av någon eller något. Det här är bra för mig (försöker jag intala mig........... KOM TILLBAKA)


Justja, jag har ju klippt mig. Väldigt poppigt. Ser ut som en nasist i sina unga dar. Det är hitler upp i dagen. Fast blond då. Tror jag får hans approval, fast vill jag ha det? Jag vet varken upp och ner utan my honey boo boo. Måste la förtydliga att jag INTE ÄR NASIST.  Bara det att jag skulle bli omtyckt i dessa kretsar om jag skulle förflyttas till 40-talets Tyskland. Misstolkarna is gonna misstolka, but imma be to enojd to cäre


Nu ska jag till systemet. Va vuxet av mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0