En bekväm söndag


Ahh. Nu sitter jag i långkalsongerna och tittar på veckofinalen av big brother. har tagit en långpromenad precis. Den satt fint i låren. Känns bra. Idag har jag passat min lillebror i elva timmar, vilket var väldans mysigt. men, vilken karaktär han är. Ni som inte känner er insatta kring lille samuel, så ska jag dra en snabb beskrivning. Mellow, totalt egen, disträ och kanske inte riktigt den personen som kan hålla flest bollar i rörelse. Men jisses va han är fin ändå. Sikken filur. som när jag bestämde mig för att vi skulle freaka loss i dans. det tog några låtar, men sedan så slängde han loss med armarna minst lika mycket som mig. Jag hoppas han aldrig ändrar sig.


MEN för er som nu sitter och tänker: Vad fan va det för låt de freaka till???? Jo den var melodifestivalslåten euphoria med Loreen. Fast egentligen får man ju inte säga att man gillar sånt skräp. Det är ju alldeles för många som också gillar den. Way too mainstream. PLUS att den är med i mellon. AMAGAD.


vilken loser...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0