Dagen efter sammanbrottet


Arbetet blev klart. Klockan 01.45, typish, hade jag svarat på alla frågorna och jag pallade inte tänka på det mer. Jag somnar, och vaknar. Åker till skolan. Inloggningen på datorn strular. Blir komplicerat med utskrivningen. Jag löser dock problemet. Sparar två kronor (hehehe, sneaky). Seminariet börjar. Allt går bra. Inser att jag glömt en fråga. FML. Löser dock problemet, ännu en gång. Tänker: JAG ÄR BÄST. Sedan så lämnade jag in den. Hoppas hon blir nöjd.


Åker hem. powernapar. åker till tandläkaren. in and out på 20 min.


Nu ska jag sova igen, jag tror jag har feber?


Effektiv uppdatering. Ja, det är det detta kallas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0