En lista


Köpte mig precis en pizza. Fan vad jag är värd den, och fy faan vad det var gott. Ska sluta gnälla. Är inget casual med det. Tänkte i alla fall göra denna listan för er who dont know me, typ. (och för er som känner mig, ni kan la checka hur väl, he he he)


Listan är för övrigt tagen ifrån min absoluta favoritbloggare: HANAPEE


1. Hur gammal är du om 5 år? 24 år och 10 månader, bitches
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? HIHI alla karaktärer i modern family.
3. Hur lång är du? 193 centimetro
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Prinsessan och grodan med småfilurerna
5. Vem ringde du senast? Pizzerian hehe
6. Vem ringde dig senast? Mamsen
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Det var jättejättejättejättejättejättetråkigt att höra! Krya på dig som as, så ska vi barnsla oss en massa, hihi"
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Asssååå... Beror la påå. Ibland känner man ju sig inte telefontrevlig. Då är sms optimalt för att behålla sina vänner osv osv.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? Igår!
11. Vilken ögonfärg har du? Vi har diskuterat detta. I Linns vänbok står det spygrön, men ibland känns dem blåa. dilemma.
12. När vaknade du idag? 09.30, världens bästa tid
13. Vilken är din favoritjulsång? OH SÅ SVÅR. Men typ alla I want for christmas med våran favorit mariah, eller typ den där irländska som jag aldrig kommer ihåg vad den heter. MEN DET FINNS JU SÅ MÅNGA FINA JUH. JAG ÄR JU JULÄLSKARE. (och nej, jag fastande inte på caps lock. jag måste poängtera hur mycket jag älskar julen. Mina barn ska få världens mest magiska jular när de växer upp)
14. Vilken är din favoritplats? Det skulle nog vara i min farmor och farfars sommarstuga. AWW
15. Vilken plats föredrar du minst? Asså kommer inte på någo grym nu, men Uddevallas centralstation. jävla tutsignal som gjorde mig så jävla irriterad och arg att jag skulle kunnat skjuta mig i huvudet. Det borde ju kvalificeras som en plats jag inte föredrar.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? OM JAG ÄNDÅ VISSTE. man jag vill ha en unga då, och ett ballt jobb.
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Mörkret
18. Vad fick dig verkligen att skratta sist? Modern family!!!!!!! 
19. Hur stor är din säng? 120 bred tror jag det va
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? olika varje natt. Brukar la sova med kläder när man sover hos någon. Sover aldrig naken dock
22. Hur många kuddar har du i din säng? Tre! en under huvudet, en i famnen och en mellan knäna.
23. Hur många landskap har du bott i? two
24. Vilka städer har du bott i? Trollhättan, Göteborg, Uddevalla
25. Föredrar du strumpor eller barfota? Strumpor!!
26. Är du social? Assååå beror la på vad det är för situation. Men tycker la det ibland va
27. Vilken är din favoritglass? vaniljglass med jordgubbssylt
28. Vilken är din favoritefterrätt? Milkshake? 
29. Tycker du om kinamat? JA!
30. Tycker du om kaffe? Fy fan vad jag vill göra det. Men jag kan. verkligen. inte.
31. Vad dricker du till frukost? MJÖLK 
32. Sover du på någon särskild sida? Inte på rygg
33. Kan du spela poker? Jag är sämst
34. Tycker du om att mysa/kela? Nej. Hatar närkontakt... SÅKLART JAG GÖR. Fast inte to much när man ska sova. Det skulle jag nog inte palla.
35. Är du en beroendemänniska? Oja. Jag är beroende av socker och tvserier. CBB är slut nu. jag känner mig tom.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? YES, vi gick till och med i samma klass i grundskolan. Galet? Hur många fyller 1:a april liksom?
37. Vill du ha barn? JA. fast bara en eller två tror jag
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska. Har glömt typ all spanska 
39. Har du någonsin åkt ambulans? nej?
40. Föredrar du havet eller basängen? Båda är la mysigt. havet känns close to nature osv, bassängen har inga hajar. 
41. Vad spenderar du mest pengar på? Mat..
42. Äger du dyrbara smycken? Nej
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? ojojoj. Nu kör vi. Big brother uk, big brother sverige, modern family, greys anatomy, happy endings, vänner, the big bang theory, how I met your mother, biggest loser, ellen degeneres show, heroes.. asså the lost is long
44. Kan du rulla med tungan? Kan hantera min tunga bra
45. Vem är den roligaste människan du känner? Ohhh va svåååååårt!!!! asså alla är roliga på sitt sätt :):):):):) (vilket beauty queen svar av mig)
46. Sover du med gosedjur? Sover med en anakonda i sängen... ne fy faan va den va dålig.. Nej, det gör jag inte.
47. Vad har du för ringsignal? Ingen aning, har alltid mobilen på ljudlöst
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ingen aning?
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Mitt hjärta (HAHAHAHAHA, faan vilket garv jag fick utav mig själv)
50. Flirtar du mycket? Helt okontrollerat, inte
51. Kan du byta olja på bilen? JAg visste inte att det fanns tre pedalar i bilen, tror ni verkligen att jag kan detta???????
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Har ju inget körkort, fuckers
53. Vilken var den senaste boken du läste? Läser Brott och straff just nu! av fjodor dostovjetski. skönt att få skryta med det!
54. Läser du någon dagstidning? nope
55. Prenumererar du på någon tidning? Nej. 
56. Dansar du i bilen? haha, jaaa
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix fm....... DAGENS BARN ASSÅ 
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? kladd ifrån seminariet i torsdag? 
59. När var du senast i kyrkan? Nästan precis ett år sedan
60. Är du lycklig? På väldigt många sätt, men framtiden IS KILLING ME


Kommentarer
Postat av: Asstrid

Alltså 9.30 är ju verkligen den ultimata tiden att gå upp på. Man har liksom sovit ut lite även om det blev sent dagen innan och ändå har man hela dagen framför sig! Så jäkla rätt!

2012-01-29 @ 12:45:43
URL: http://sodernord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0