Back on track

 
Okey, det känns bättre idag. Boendet löser sig. OK. Nu är målningshelvetet klart i alla fall. Nu kan jag återgå till den livsstil jag trivs med. Lördag hela veckan, the only way to live.
 
 
Drömde förresten i natt om att jag var av kunglig börd. Kungen och drottningen hade inte bara tre barn, utan fyra. Jag var den minsta. The bad one. Den som inte gick i kostym. Den som reste jorden runt och sket i alla middagar. Den som var kompis med lindsey lohan (????). Hade lägenhet i New York + LA + London + Tokyo + Sidney + Paris + Berlin. Sjukt. Hängde en del med madde. Hon verka asnice i min dröm? En cool storasyster. Philip va relativt dryg, men hjälpsam. Viktoria var en ängel. Estelle ÄLSKADE mig. Det va en bra dröm. 
 
 
Nu ska jag kolla BB-avsnitt som jag missat. Skräll osv, etc
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0