Det går bra nu


Jag mår faktiskt jävligt bra nu. Har noll ångest eller stress. Det är tomt på allt jobbigt. Jag känner att jag kan njuta av saker. Jag känner att jag får tänka. Jag känner att jag har kontroll över mitt liv. Eller, jag funderar kanske lite ibland på högskolan, men det är en ganska neutral fundering, utan några speciella känslor direkt anknytna till det.


Vill inte jinxa något, men känner att detta kommer bli en utav de bästa somrarna i mitt liv. Den SKA klå förra året. För mår jag så här bra hela sommaren så kommer det ju bli svårt om det inte blir det.


OPTIMISM, FAN VAD DU ÄR SAKNAD


Kommentarer
Postat av: Patrik

Låter härligt :D

2012-06-04 @ 15:33:20
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0