Das furste of mayo


Jajjaemän. Hejsan och hallo. Orkar inte köra någon cooling inledning. Kan inte skriva något här, kommer inte på funny ways att formulera sakerna jag gjort så att ni känner följande emotioner: Glädje, eufori, avund, frustration, vrede, optimism. Liksom inte intressant nog att wow:a er, OSV. dock ska jag försöka bryta detta. Just do it, som nike gillar att trycka ner i slöfockens strupe.


Igår vart det valborg som firades med JES-ilicious (Johänä, Ämmä och Söfiä). Vi lekte väldigt casually och cool. Hade väldigt KUL. Vid fyra tiden befann jag mig i sängen och vad för ljud möts jag av om inte x-antal fulla killar som kliver in i lägenheten bredvid, och jo men viiiiisst, spelar musik, högt. FAB.


Denna dagen spenderades med studielitteratur samt citron i håret. Skulle ta mig ann och kolla om mitt hår kanske kunde blekas något. Det gjorde det inte. ingen skillnad. Känner jag mig dum? Oh yes. ska googla och kolla om det liksom egentligen ens går. Skönt om det är en myt. Mina grannar at moms tycker nog jag är go i huvudet. Eh, whatteevvaahhh.


Vad ska jag göra nu? vet inte.


hejdå 4 now


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, du måste sitta ute i solen samtidigt som du har citronen i håret. Test också att blanda citronsaften med salt = ännu mer effekt.

2012-05-01 @ 23:05:14
URL: http://denfumlandebodeln.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0