Trolliiis

 
Den enda anledningen till att jag inte bloggat är för att jag har svinkoppor, och som linn beskrivt, så innebär detta att mitt liv är fullkomligt ointressant just nu. Det händer ju liksom ingeting när man bara ligger i sängen. Greys avsnittena är de samma. samma dör, samma har sexuella relationer. Programmet är som jag lämnade det.
 
 
In other news, befinner mig i Trollhättan. Otroligt sjuk känsla. Här är allt så vant, och man kan liksom ALLT, och det är så annorlunda emot vad man känner när man strosar runt i uppsala. Jag saknar Uppsala, vilket jag tror är ett väldigt bra tecken. Kändes visserligen som att åka hem till Trollis, men även som att jag längtar hem till Uppsala. En situation jag ej känner att jag beskriva för er. Ni kanske förstår, typ.
 
 
Johanna, Jag förstår vad du menar. Dock måste jag påpeka att mina rage kommer allt mindre frekvent. Tror det är Linn som håller mig på en hälsosam nivå. Det är ju oftast när jag varit själv för länge, och något strular som jag break down. Man tycker ju också att jag borde fått ett rage över mina sår kring munnen. Jag har blivit arg, men inte "slå-handen-i-väggen-förbannad". Jaag har blivit mer matt, hopplös och deppig, som säkert linn kan intyga. (KURIOSA, idag åt jag en MACKA!!!! Igår åt jag POMMES, jag blir BÄTTRE)
 
 
Nu ska fortsätta på min demografiska prognos för Sparinge kommun. Kulheten is on overload.
 
 
Baiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0