Första dagen i school


Hejsan ärade läsare


Dag nummer ett utav fem års studier är avverkad. Säger man det på det sättet så låter det hemskt/brutalt/orimligt/dumt/elakt osv, you name it. Det är helt sjukt lång tid och jag fattar inte hur jag ska stå ut, typ.


Dock känner jag mig fortfarande positiv. Lite för att mitt schema är nice. Lite för att Linns schema är jobbigare än mitt. Lite för att allt som gicks igenom idag hade jag redan bra koll på. Lite för att det är sol ute. Summa summarum, jag känner mig mer positiv än negativ. Vill dock bara snabbt klaga över den sal vi idag satt i. Inga fönster ut, kubiskt formad och med ett ljus som endast den gör en deprimerad, men där ska vi ju inte alltid vara. Så kan hantera det.


Den klassen jag pluggar med vet jag inte så mycket om. Tänker försöka hålla mig öppensinnad och försöka vara SÅ JÄVLA trevlig att de känner ett tvång av att hänga med mig.


Nu sitter jag och väntar på the return of Linn. Det sista jag hörde henne säga när jag kastade ut cykelnyckeln till henne genom fönstret var: fml. Jag tror hon känner sig stressad? Vi får se hur det artar sig, så att säggg


Förresten, så här såg Linn ut innan jag vinkade av henne vid ytterdörren. Lätt vilsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0