Hänger och flänger

 
ärade församling
 
 
sitter just nu i min ensamhet på rundelsgränd, aka vårt lilla studentbo på andra våningen med utsikt över centrala uppsalas smågator. Linn har begett sig till dagis (Dag Hammarskölds bibliotek) för att plugga in allt tills hennes tenta imorn. Jag är så glad att jag inte är henne (hon?? det här med grammatik, not my thing)
 
 
Kommer inte ihåg när jag skrev sist, men skriver ifrån den dagen då jag faktiskt minns vad som hände. Sedan sist har det hänt mycket,men samtidigt har det varit väldigt lugnt. I onsdags besökte jag + mitt kräftcrew norrlands pub Orvars, för att sedan bege oss till Västgötas pub Djäken, för att sedan gå tillbaka till Orvars, spela lite dart, och sedan gå in och skaka rumpa på norrlands klubb "Vi kör pop". Det var 90-talstema och det bjöds bland annat på godingar från backstreet boys, five och systrarna graf. Spännande låtlista, men väldigt underhållande, sannerligen. 
 
 
Torsdagen var också en spännande dag, till viss del.
 
 
Fredagen bjöd på Upplandsexkursion. Hade väldigt roligt, men det var ju inte pga den planerade resan, utan att jag hamnade på en bra plats i bussen.
 
 
Lördagen var också en spännade dag, till viss del.
 
 
Och nu sitter jag här! Söndag, har precis druckit mig min första hela kopp med kaffe. Jag, som väldigt lätt påverkas av koffein, är pigg som en mört! Skall inleda läsning om befolkningsgeo, något inom geografin som jag tycker bäst om, så det ska faktiskt bli kul!
 
 
Dagens tips: Pluggmusik
 
The album leaf
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0