Söwndawwgghe

 
Gårkvällen vart riktigt kul. Jag vart riktigt packad. Fick ingen bakfylla. Så nöjd man kan bli över livets små saker. Idag har det skett noll carpning. Gjorde konst av alla ballonger från igår. Ätit cheesecake, chips och dryckit cola, mjölk och kaffe. New life är död och dess lik ligger och ruttnar i något hörn av min mörka själ. Har insett att jag och Linn ska på Lana del rey imorn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kommer bli fett, och även fast jag borde plugga då, så känns det guten braooo. Vi har än typ planerat att vi ska åka dit med tåg. Vi är ju inte de som hetsar med planering va. 
 
 
Dagens känslor:
 
Trötthet (sovit för lite)
Temporär och intensiv lycka (VINE ÄR FANTASTISKT. SKAFFA DET)
Uppgivenhet (Hur ska livet egentligen lösa sig, och varför blir det inte som man vill? Varför, Varför, Varför, Varför är jag plötsligt så rädd för att dö????)
Pepp (Lana imorn!!!!!!!!!!!!!!)
Nervositet (ska jag vara au pair i sommar?? Stina e tipsarN)
Uppblåst (ALL SKITMAT)
 
 
Nu ska jag läsa om hur historiska landmarks in da landscape kan ge oss information idag. Så jävla dötråkig text. Ska redovisa om det. HA HA..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0