Alla hjärtans dag

 
Började dagen med att ställa klockan. Har inga föreläsningar i skolan idag, men arbeta behövde bli genomfört. Klockan var ställd på åtta, gick upp nio, men det är lungt, arbetet ska ju inte in förren ett idag. Tar datorn (och även datasladden, för tror ni inte att mitt batteri är helt paj och pallar bara ca tre minuter utan livlinan in i ett eluttag.... SUCK.) och sätter mig i köket. Gör lite gröt MED SYLT. Pallade inte gröt utan sylt. Börjar skriva och läsa de texter som behövs. Jobbar helt stört effektivt. Tycker det är kul att plugga. NÄR HÄNDER DET?? Aldrig in my world. Är nu klar, 1½ timma innan. Satt så jävla fint i lillhjärtat. Ny firar jag med findus köttbullar på burk. Kommer bli nice.
 
 
Sedan att det idag är alla hjärtans dag idag har jag inte reflekterat så mycket kring. Det är en tid för par att vara töntiga, och singlar att vara bittra. Jag ska se det som vilken jävla dag som helst osv.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0