Hemmaboyen, slogans och Smålands

 
Det är fruktansvärt svårt att producera inlägg när man bara går hemma. Hemma händer det liksom inget kul, typ. Man får inga berättelser att berätta. Ville bara få det sagt.
 
 
Idag har jag pluggat, för en gångs skull. Kändes bra att strukturera upp mitt huvud lite. Jag har städat köket, MADDA FAKKING CHECK. Fick panik av att jag trodde det var någon i lägenheten. Det var det inte. Det är bara helt stört lyhört. SJUKT liv jag lever. What a rush. 
 
 
Förresten! Igår kollade vi upp städer/kommuners olika slogans. Hittade några juicy. Trollhättans var dock lite pinsam. Som en wannabe hipster som försöker sig på att vara djup."Staden som lever med fallens dån". haha.....
ok. OK. Trodde vi i alla fall lite kreativa apropå film i väst. Uppenbarligen inte. Vi ligger i lä jämfört med andra städer som kör ordvitsar. Ordvitsar är ett säkert kort. Varsegoda:
 
 
Borås - "Of course"
Hjo - "I love Hjo"
Borlänge - "Bo länge i Borlänge"
Göteborg - "Staden på G"
Vätö  - "Vätö vettu"
 
 
Nu ska jag titta lite happy endings, duscha och sedan blir det Smålands. Brukar leverera: excited. Har en baccardi och öl: behave. Puss på er.
 
 
(P.S. En världsomsegling är awesome, men som Linn sa, får en att sakna er ännu mer. Så fu för det, men annars NICE. Bara två veckor kvar nu??!?!?!??!)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0