Så veckan har varit, och så den kommer bli

 
hmmmmm..... Vad har jag gjort de senaste dagarna?
 
Den här veckan avslutades livets slappaste kurs, med faktiskt lite uppgifter att lämna in och redovisa. La ner sammanlagt 3½ timma på detta. SkönT. Visst ska jag ej klaga över den position jag befunnit mig i de senaste veckorna. Jag har ju fått vila upp mig like a boss. Fått göra det jag gör bäst: ingenting. Men det är på riktigt lite oskönt att inte göra någonting, när man faktiskt tar en massa lån för det. Lärarutbildningen skulle definitivt kunna kortas ner ett år, om inte madda fakking mer, men jag är la glad över den fritid jag får, för jag hinner ju med så himla mycket annat kul osv osv osv.
 
 
Hade lite movie night med Josefin. Såg på Super 8. Ohhhhh, katastrofer. Things messing med våra liv. Lite aliens som ska ta över världen. Lite "mänskligheten har inget att slå tillbaka med". Maktlösheten. Sorgen. Rädslan. Paniken. Jordens undergång, FAN vad det är SPÄNNANDE. METEORITEN I RYSSLAND??? Dör av spänning. ohhhhhhhhhhhhh. Jag kommelikommeRRR.
 
 
Jag har sett på django, olagligt, hemma i vardagsrummet. Den var NICE. Ska checka out the soundtrack. It was teriffff. Betyg: 4,5 utav 5 möjliga. Mysmartin somnade. Han sa att det bara var för att han var trött. Jag sa att det var ok. Det var ju andra gången han såg den, plus att den är lång. Det är inte lätt. absolut inte.
 
 
Idag fikade jag i nästan fyra timmar med Josefina, Mysmartin och Fillepille på Östgöta nation som Linn pratat så mycket om, och jag förstår det nu. Its a nice place to hang. Hur som haver, det var VÄLDIGT trevligt.
 
 
Men HEEEEEEY. VI ÅKER TILL LUND IMORGON?!?!???!?!! Är jättepepp. Ska bli så fint att se era små ansikten, och att samla gruppen nästan helt och hållet. AHH. STÖN. Vi kommer ha det teriff/amazz/fab, as always. That's just who we are.
 
 
 GODNATT, SES IMORGON
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0