Viaplayad

 
Här sitter jag nu och är alldeless för tidsoptimistisk. Min föreläsning börjar 13.15, och jag bestämmer mig för att skriva ett blogginlägg, men man bör ju passa på när man kommer på det! Jag hinner, I think.......
 
 
Jag och Linn har precis fixat viaplay gratis i två månader = Nice. Hittills har jag sett The avengers (Inte min grej, trots att jag gillar hela superkrafter-grejen. Ba seg. Gillade Scarlett och Mr America. Annars, ehh, not so much), Friends with benefits (Rom. Kom. Som faktiskt var riktigt bra. Cheesy slut, men i övrigt en bra film. Är Lite kär i Kunis och Timberlake nu) och nu tittar jag på Svenska Hollywoodfruar säsong fem. Vilken jävla fantastisk produktion. Seriöst, det är bland det bästa som svensk tv har producerat??? Sofia, du förstår mig. Älskar att älska Montazami och älskar att hata Gunilla.
 
 
Okey, nu borde jag göra mig i ordning. Vill ju inte missa kvantitativa metoder del 2!!..........
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0