Hejsan 2013

 

Nej men goddag 2013. Ja, världen överlevde judgement day, vi passerade 2012, och jag har inte, förren nyårsafton, insett att det faktiskt blir ett nytt år. Mind fuckett med att vänja sig med det, seriöst. Så jävla konstigt att jag inte ens gjort det? Men i alla fall, nu är det ett nytt år, och det är la bara dags att acceptera osv.

 

Har också, som ni säkerligen förstått, tappat bloggandet totalt. Jag vet aldrig vad jag ska skriva, men jag vet ju att den fundamentala anledningen till att den finns är att jag ska uppdatera er andra om vad som händer i Uppsala, så att vi inte tappar vänskapen osv. Därav ska jag göra mitt bästa, för er skull, för jag gillar ju er osv.

 

Sedan det här med listan om årets bästa låtar. Jag kommer bara ge er resten utan motivering för, som med allt jag gör, så börjar jag för ambitiöst för att jag sedan ska tappa intresset. så varsegooood:

 

20. Marina & the diamonds – Primadonna

19. Jedward – Luminous

18. Lana Del Rey – Bel air

17. Monsters & men – King and lionheart

16. Lana Del Rey – Radio

15. Mumford & sons – Ghost that we knew

14. Svenska björnstammen – trumma trumma

13. The killers – Runaways

12. Kent- 999

11. Swedish house mafia – Greyhound

10. Laleh – Vårens första dag

9. Zebra Katz feat Njena Reddd foxxx – Ima read

8. Lana del Rey – American

7. Mumford & sons – Holland road

6. First aid kit – Emmylou

5. M83 – Steve McQueen

4. Bon Iver – Beth/Rest

3. Loreen – Euphoria

2. Icona Pop – I love it

1. Of monsters and men – Little talks

 

Nu zka jag zpela zzimzz. Cool kid.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0