Ärkekuken

 
hejsan bloggisen. Ligger just nu i sängen med en nästan tom dillchipspåse på min vänstra sida. Brevid den, dilldipp. På min högra sida står datorn. Tittar på bridesmaids som Linn så hårt ratade. Jag tycker den är kul. Dricker lite cola, och nu även rött vin från tyskland jag fick ifrån mamma. Vinet är i en påse på 250 ml. Classy. Passar ändå ganska bra till tillfället just nu. Ligger i långkalsonger och munktröja. Lägisen är tom på folk. Linn är i vbg. Filip ute och lever loppan. Jag? Jag är hemma. Jag ska skriva uppsats imorgon. Ska ut på lördag, så får hålla mig tills dess. Livet. Livets gång. Så spännande, eller bara så jävla förutsägbart. Ni är nog allihop förvånade över min stundande situation. Inte aaaaalllls något som jag gjort en, två, tre, fyra..... (har slutat räkna) gånger. Hur någon inte fallit handlöst för mig än, ÄR ETT MYSTERIUM.
 
 
Älska mig för den jag är. Slö, disträ, knullare, ocasual, gnällig, utan driv, utan mål och livrädd.
 
 
VAD MER VILL MÄNSKLIGHETEN HA??
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du löser det här bästa,fina, smarta och roliga tobbe. Kom ihåg att du ändå fick en GÖTEBORGARE att gråta av skratt till tigerjakten, det är inte alla som lyckas med det.

2013-03-14 @ 23:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0