Duktig kille

 
Alltså, idag har jag hunnit vara så jävla duktig med mitt skrivande till uppsatsen. Har hittills jobbat hårt i fyra timmar, och känner ännu inte hur jag vill skjuta mig själv av trötthet och bara sluta. Främst är det nog för att jag är stressad, och inte låter mig själv sluta. Det är så jävla mycket kvar att göra, och trots dessa timmar, har jag bara producerat 600 ord i text. Jag är nu uppe i 1900, fattas typ 3000 innan jag kan vara nöjd med vad jag skapat. Plus att jag FORTFARANDE väntar på en bok. Jag dör. Den är typ grunden till hela psykologin i uppsatsen. I NEED IT NOW. ÅngesteN, och så mycket frågor som dyker upp?? Kan det här stå här? Fattar folk vad jag menar? Är det här en lämplig inledning? Vad ska jag börja skriva om? Vad ska jag vänta med? Varför finns det inga svenska ord för detta? 
 
 
Andas ut.
 
 
Men jag är trots allt ganska nöjd med vad jag åstadkommer. Jag är duktig, och hoppet är fortfarande kvar. I can do this.
 
 
Plus, är jag inte jätteduktig på att blogga? U R welcome
 
 
Plus igen, i min dröm i natt fick Oskar mig att gråta. Är överkänslig även in ma dreams.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0