Ska aldrig mer färdas i ett fordon

 
.....eller i alla fall inte på ett bra tag. Fan vad jag spenderat mycket tid på endast transport det senaste, och att komma in på levertinsgatan, stööööööööööööört trött i armarna efter att ha kånkat runt på en väska fylld av böcker, och känna att nu, nu ska jag stanna här ett bra tag. Den längsta transportsträckan kommer bli möjligen by bike, och ingen jävla bil/buss/tåg. Madda fakking SKÖNT. Ska bara feta mig på samma lokalisation, och bara bli FEEEET. Nej, kanske inte fet. New life ska ju försöka återinföras efter 1½ vecka av synder. Dock känns det ok, då jag sprungit TVÅ gånger den senaste veckan. Kommer leva på det resten av terminen tror jag. När jag då kommit hem och möts utav denna frid av att vara bosatt på samma ställe i mer än ett dygn, så får jag plötsligt rushen till att gå och handla på dirren. Tänkt, och gjort. Så jävla stolt över mig. Jag är bäst. Handlade massa grönisar, och så att jag kan göra köttbullar. Inga chips. JAG ÄR BÄST.
 
 
Har nu också tackat ja till ett korridorsrum i flogsta. hoppas på att jag kanske får det, känns fortfarande inte hundra procent säkert, så håller mig avvaktande med min lättnad över att mitt möbelproblem kan vara fixat. Håller tummarna fortfarande osv. 
 
 
Förresten, på tåget kände jag mig så jävla intellektuell. Satt och läste artiklar med en massa tabeller, formler och siffror, som jag värvade med lite Dostojevskij. Måste sett så jävla smart ut. Alla var säkert ba imponerade, och ba "kolla han. Han är smart". Och ja ba tänkte "Ja. Avguda mig."
 
 
Nu ska jag klunka en kopp kaffe innan jag dör. Sedan kanske kolla the matrix. ÄR SÅ JÄVLA SUGEN PÅ ATT SE THE MATRIX???
 
 
Puss och kram
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså. du är ju helt fantastisk.

2013-03-07 @ 21:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0