Snyggt del 2

 
Okey, det här var lite kul. Ska gräva djupare in i mina konflikta känslor till kändisvärlden och dess invånare. Buckle up.
 
 
Anne Hathaway. Alltså, behövs det egentligen förklaras. Hon har fått mig att gråta så stört många gånger nu genom Les Miserables, och jag känner så otroligt mycket känslor bara gentemot henne nowadays. Plus att hon passar i sitt korta hår. Keep it that way.
 
 
Aaron Tveit, också känd som Enjolras. Lets make a movie about that, och jag tror också att han vuxit till att bli min favoritröst in the cast of da movie. (Förutom Anne. Åh, Anne) Det är bara väldigt mycket den killen kan, och så är han inte alls ful.
 
 
Jake Gyllenhaal. Ibland kan han se rätt obehaglig ut med sina stora ögon, men det är också någonting med dem, i kombination med de mörka ringarna runt han ögon. Han känns lite lik Sky, och heroin chick e fan nice.
 
 
Lana Del Rey. Tror det mer är en kombination utav att jag älskar hennes musik, och att hon är snygg(!!!!). Skulle hon vara ett djur så skulle det vara en hjort, och det ser jag mest som pluspoäng. Hon är också awkward, men brilliant. Hon känns dark and twisted, och jag gillar ju det, typ.
 
 
Blake Lively. Vet typ ingenting om henne. Vet att hon är med i Gossip girl. Tittar inte på det, men jag tittar gärna på henne. Förmodligen tills då det bara blir obehagligt. Förmodligen bäst om vi aldrig träffas på riktigt, för stämningen skulle bara bli udda för oss båda.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0