Yes, skriver fortfarande på uppsatsen

 
Hejsan
 
 
Genomför AS WE SPEAK en vetenskaplig undersökning, dvs utöver den jag redan skrivit på i några veckor nu(........................). I all min tristess här i köket så kom jag på följande tanke: Skulle alkohol ge den sista uns av inspiration jag behöver för att få klart den här uppsatsen??? Ett glas vin senare: Nej, kom på en massa annat att göra, men tappade arbetslusten. Hur löser man den situationen? 7.0:a? Låt oss pröva, what harm can that really do??? Fortsättning följer. 
 
 
BTW, vill ni ha lite vårkänslor? Har gjort en liten musiklista. Ny musik för att lyfta vårsjälen ifrån allt fittigt, aka b-uppsatser som man engagerar sig för mycket i samt överanalyserar
 
 
Våren 2013 växer sig fram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0