En rubriksfitta

 
Dagarna går utan någon struktur. Jag vaknar när jag gör det. Jag pluggar när jag gör det. Jag äter när jag gör det. Det är skönt, men oerhört tomt. Vad finns det att hitta på liksom? Jo, en pubrunda. Imorgon är det lonley hearts pubrunda med en jävla massa kompisar. Är oerhört peppad. Så sorgligt att det verkligen är the highlight av min vecka, men man ska inte dölja sig bakom sanningen, utan försöka att ta tag i den. Det är det jag gör nu. Skolan blir inte gjord utav sig själv, och jag fick en omtenta, och den ska ju liksom bara bli gjord. Ska försöka ta fram sådan där.... GLÖD. Jag ska få sommarjobbet bekräftat från IKEAs håll, och blir det så, så får jag ännu en sommar i trollis. Så hoppas på att i alla fall någon utav er gör mig sällskap.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0